Dlaczego jesteś kimś ważnym?

Jestem tylko człowiekiem, nie obwiniaj mnie. Może jestem głupi, skoro nie wiedziałem co czujesz. Może jestem ślepy skoro nie widziałem, że cierpisz. Jestem tylko człowiekiem, więc nie obwiniaj mnie. Nie pytaj mnie o zdanie, skoro i tak nie chcesz go poznać. Nie myśl, że rozwiążę twoje problemy. Jestem tylko człowiekiem jak my wszyscy.

Jestem takim samym człowiekiem jak ty. Ty jesteś takim samym człowiekiem jak ja. Dlaczego więc, mam rozwiązać twoje problemy. W czym jestem od ciebie lepszy. Jeśli potrzebujesz cudu, zwróć się do kogoś mądrzejszego od nas. Możesz pokładać w nim nadzieję. Możesz jemu poświęcić swoje całe życie, ale nie obwiniaj siebie.
Myślisz, że czas ruszyć z miejsca. Mówisz mi – potrzebuję motywacji i kogoś kto powie mi co mam robić- ale nie robisz nic żeby go znaleźć. Obwiniasz świat za swoje niepowodzenia ale pamiętaj- Jesteśmy tylko ludźmi.
Masz trudne chwile- jak my wszyscy. Problemy nie dają ci spać. Nie masz pojęcia, dokąd zmierzać. Lecz po tym wszystkim, po tych momentach zostajemy tylko ludźmi.

Gdy już poczujesz w skrzydłach wiatr. Gdy uniesiesz się wysoko ponad chmury. Zostawiasz wszystko na ziemi. Czujesz się kimś więcej- lecz pozostajesz wciąż człowiekiem.
Wszystko mija tak jak zaplanowałeś. Każdy chce wiedzieć jak to jest, żyć tak jak ty. Masz wszystko czego zapragniesz. Stoją przed tobą ciężkie decyzje – tak jak przedtem.
Nie ważne czy jesteś na dnie, czy na samym szczycie. Jesteś człowiekiem.
Nie liczy się twój status, płeć czy wiek. Jesteś człowiekiem jak my wszyscy. Nasze pokolenie, pokolenie naszych rodziców. Każdy stawał przed podobnymi problemami. Oni wcale nie byli mądrzejsi od ciebie. Jeśli oni potrafili to oznacza, że ty możesz osiągnąć jeszcze więcej. Po utartej ścieżce idzie się łatwiej. Niepowodzenie to nasze drugie imię, jesteśmy ludźmi i nie możemy siebie obwiniać.
Musimy przeć na przód, by odkryć siebie.
Musimy przeć na przód aby odkryć, że gdy wszystko się skończy pozostaniemy tylko ludźmi.

 

Inspirowane ludźmi

Jedna myśl na temat “Dlaczego jesteś kimś ważnym?

Skomentuj

