Zostaniemy z tyłu ?

Myślałem, że warto dawać z siebie 100% każdego dnia. W końcu jestem młody, pełen energii i ambicji. Dlatego staram się, żeby każdy mój dzień poza godzinami pracy był pełen rzeczy, które sprawiają mi przyjemność. Staram się traktować bliskie mi osoby najlepiej jak tylko mogę. Tylko dawanie z siebie 100% każdego dnia, w końcu zaczyna być nudne.

Czułem się niesamowicie dobrze. Robiłem mnóstwo rzeczy które mnie napędzały. Starałem się być najlepszy. Jednak okres, w którym dajesz z siebie 100% swoich możliwości czasami zostaje przerwany. Twoje możliwości spadają do 70%. Kiedy Twój wewnętrzny silnik zwalnia. Ty wiesz, że to okres przejściowy i za niedługo wszystko wróci do normy. Jednak nie widzą tego inni. Jeśli od początku dawałeś z siebie wszystko. Zawsze robiłeś tyle na ile było cię stać. To teraz kiedy zwolniłeś, że by zaczerpnąć świeżego powietrza uchylając szybę. Nagle jesteś oceniany gorzej. Jak byś już olał cały świat. Zwykle jest to kogoś świat.
W którym kiedyś przecież tak dużo się działo.

Wiesz teraz jak to jest, że niektórzy jak robią mniej od ciebie. Zostają ocenieni lepiej. Dlatego jak dajesz z siebie tak jak na początku maksimum to jesteś oceniany przez jego pryzmat.
Jeśli zrobisz coś powyżej tego maksimum to znaczy że się starasz bardziej. Jeśli zwolnisz i nie robisz tych wszystkich rzeczy co na początku to mniej. Dlatego jeśli starasz się najbardziej jak tylko możesz. Inni się do tego stanu rzeczy przyzwyczają. Jeśli zdarzy ci się gorszy czas. Staniesz się osobą która już ma wszystko gdzieś. Mimo tego, że nikt inny nie robi, ani nie robił takich rzeczy jak ty robiłeś do tej pory.

Dlaczego lepiej być w tyle? Jest kilka plusów.
Widzisz co robią inni, którzy idą przed Tobą. 

Gdy przyspieszysz kroku, zaczniesz być podziwiany i dopingowany przez resztę. 
Jaki jest minus, przez niektórych nieakceptowalny?
Taki, że jesteś z tyłu. Dla nielicznych to wystarczający powód. 

Sopralogic

Skomentuj

